.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد130درصدی اعتبارات ملی راههای مازندران

مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: اعتبارات ملی راه های مازندران در سال گذشته 130 درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، موسی رحیمی در مراسم اختتامیه دومین همایش توانمندسازی پیمانکاران و مشاوران بومی مازندران اظهار داشت: مازندران در سال گذشته در رابطه به جذب اعتبارات ملی در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات استانی راه های مازندران در سال جاری 97 میلیارد تومان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار در سال گذشته 64 میلیون تومان بوده است.

رحیمی افزود: در سال جاری اکثر پروژه های راه های استان در ردیف بودجه کشور قرار گرفته است.

وی از حضور یک شرکت سوئدی برای نگهداری زمستانی جاده هراز به عنوان پایلوت در کشور خبر داد و گفت: این شرکت سوئدی روشهای نوینی را در نگهداری زمستانی از راه را اجرایی خواهد کرد.

مدیرکل راه و ترابری مازندران به تعدد پروژه های راه مازندران اشاره کرد و ادامه داد: باید در اجرای این پروژه ها از توان و پتانسیل پیمانکاران بومی استفاده لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه های راه استان در حال حاضر 80 درصد است، یادآور شد: این میزان نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد بود که این پیشرفت نشان از تعامل و توانمندی پیمانکاران است.

رحیمی با اعلام اینکه طرحهای امانی در پروژه های راه و ترابری استان به حداقل رسانده شده است، گفت: در جهت بهره مندی و توامندسازی پیمانکاران بومی این طرحها کاهش یافته است.

وی پیمانکاران را بازوان اجرایی مدیران عنوان کرد و افزود: اگر مشکلاتی بین پیمانکاران و مدیران دستگاه های اجرایی باشد در همایشهای این چنینی می توان بر طرف کرد.

مدیرکل راه و ترابری مازندران عنوان کرد: برخی پیمانکاران بومی استان با ارائه قیمت پایین در یک پروژه موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای خود می شوند و در حوزه راهسازی شاهد حضور پر تعدادی از این شرکتها هستیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.